RSS
(35) Zamykání sezony centrklíčem se SKC Ústí nad Labem 26.10.2013 - 96 km (65)
Historie - 2013 - (35) Zamykání sezony centrklíčem se SKC Ústí nad Labem 26.10.2013  - 96 km

Tradiční ukončovací akce se celkem vyvedla, za účasti 40ti cyklistů jsme opustili ÚNL, a jeli po stezce směrem na Těchlovice. Bylo krásné, jak se postupně odpojovali lidé dle výkonosti, někdo jel do Homole rovnou, někdo přes Bláhov, někdo přes Rytířov a Bukovku. Většina z CT jela též přes bukovku, a musím tedy říct, že to byla celkem dost náročná trasa. Bohužel se počasí moc nevyvedlo a celou cestu z Bukovky až do Haslice jsme jeli v mlze s dohledností 15 - 30m, celkem to nebylo nic moc... O to více nám v Homoli chutnalo a po hoďce a půl jsme se rozloučili s SK Cyklotourem, popřáli hezké svátky a slíbili si účast na zahájení sezony. Poté nám již na cestu svítilo sluníčko, a to se jelo hnedka jinak. Do teplic jsme přijeli po třetí hodině, za jasného a teplého počasí... Zláštní. Hlavně že jsme všichni dojeli a nikdo v té mlze nezbloudil.

Dlužíme také poděkování všem účastníkům za důstojné ukončení sezony a Cyklotouru za tradičně povedenou akci a gulášek :-)

Počet obrázků v kategorií: 65
Zobrazení kategorie: 985x
(34) zámecká jízda na konec 6.10.2013 - 45 km (15)
Historie - 2013 - (34) zámecká jízda na konec 6.10.2013  - 45 km

Krásná neděle, jako stvořená pro podzimní výlet. Taková přesně byla!
Sjeli jsme se v osmi lidech a pod vedením Ládi vyjeli směrem na Hudcovský lesopark a dále kolem Bouřlivce do Lahošti a Duchcova. Zpět jsme se vraceli druou stranou směrem do Želének a opět přes Lahošť domů. Jelo se krásně, bylo teplo, nikdo se nikam nehnal, prostě nádherný výlet. Jen hnedka na začátku chytnul Láďa defekt :-)

Zobrazení kategorie: 973x
(32, 33) Děčínský sněžník / Sayfyho memoriál 28.9.2013 (13)
Historie - 2013 - (32, 33) Děčínský sněžník / Sayfyho memoriál 28.9.2013

Tak v tento den to bylo opravdové dilema... Sešly se dvě tradiční akce MTB závod, který patří u CT mezi stálice a jubilejní 30. výjezd na sněžník pod taktovkou SK Cyklotour Ústí nad Labem. Nakonec závody zlákaly 2 závodníky v dresu CT pro hlavní závod v MTB. Ladislav Blažek získal krásné 19. místo, a Vojta místo 31. Doprovodným závodem byla ještě silniční trasa Barbora - Cínovec, kde jsem se účastnil za CT já. Umístil jsem se v polovině - tedy také na 19. místě.

Další naši členové drželi pořadatelskou službu, za což jim samozřejmě patří dík.

Sněžník i přes brzký výjezd a ledové počasí přesvědčil Pavla a Danu. Cestou se pak oteplilo a byl to nádherný podzimní výlet. Dávám k dispozici fotky, a děkuji fotografům za jejich pořízení!

Počet obrázků v kategorií: 13
Zobrazení kategorie: 1286x
(31) Den mobility - 21.9.2013 - 110 km (122)
Historie - 2013 - (31) Den mobility - 21.9.2013 - 110 km

Den bez aut se povedl. Auta jsou na fotkách vidět pouze dvě: policejní a dodávka s pečivem. Potom dva vlaky a mnoho kol. Tak to má být. Na startu 50 účastníků, na obědě v Homoli 48 porcí. Počasí se drželoa cyklisté taky (zdroj: SK Cyklotour)

Počet obrázků v kategorií: 122
Zobrazení kategorie: 916x
(30) Kostelíky mostecka - 15.9.2013 - 75 km (5)
Historie - 2013 - (30) Kostelíky mostecka - 15.9.2013 - 75 km

Počet obrázků v kategorií: 5
Zobrazení kategorie: 982x
(29) Zkratkou a Jezeří II - 8.9.2013 - 82 km (8)
Historie - 2013 - (29) Zkratkou a Jezeří II - 8.9.2013 - 82 km

Tak druhý pokus prostě neměl chybu... Bylo sucho, krásně, cesta byla už projetá a prověřená. Vyrazili jsme celkem v pěti lidech. Vedoucím byl tentokráte Láďa a hnedka v Újezdečku jsme si dali terén, poté jsme v pohodě dojeli až pod Jezeří, a stejně jako na začátku roku jsem záviděl horalům převody. Nicméně jsem to tentokrát vyšlápnul sice s několika pauzami, ale dojel jsem JNahoře tentokrát nebyla svatba, ale myslím, že to tak nevadilo.

Po přestávce jsme vyrazili na cestu zpět a poučeni z přechozí cesty jsem dal možnost rozhodnout se, zda jet po asfaltu, nebo tím terénním úsekem, který jsem posledně proklínal. Nakonec jsem po asfaltu sám, a horalové jeli po pěšině. Sraz byl na rozcestí. Nebylo překvapením, že jsem přijel první, překvapením bylo, že zbytek skupiny dorazil po dvaceti minutách totálně zablácení. Prý museli i lovit Pavla odněkud ze stráně. Zbytek cesty pak už byl v klidu. Stavěli jsme se na oběd v Litvínově, a protože se klukům ještě nechtělo domů, protáhl jsem je jednou príma zkratkou do Radčic. Tam jsem se odpojil a jel do Bíliny, kluci pokračovali dále až domů…

Počet obrázků v kategorií: 8
Zobrazení kategorie: 966x
(28) Svatební cesta do Ploskovic - 7.9.2013 - 108 km (21)
Historie - 2013 - (28) Svatební cesta do Ploskovic - 7.9.2013 - 108 km

Nastal ten slavný den...

kdy naši dva členové se dobrovolně vzali za své, a nyní již jezdí jako manželé. CT bylo pozváno jako hosté, a tak, i když byl výjezd už v 6:45, byla to událost, na které jsme nesměli chybět.

vyjeli jsme nejsnadnější byť ne zrovna nejkratší trasou přes ÚNL do Litoměřic a do Ploskovic.

U zámku se ještě připojila Hanka s Vojtou, kteří jeli vozem a já, který jsem jel na silničce zkratkou.

A abychom to nehrotili tak jeli stejně i zpět.

Počet obrázků v kategorií: 21
Zobrazení kategorie: 906x
(27) Výjezd na Říp - 1.9.2013 - 115 km (23)
Historie - 2013 - (27) Výjezd na Říp - 1.9.2013 - 115 km

Jak bylo slíbeno vloni, letos jsme vyjeli na Říp, trochu byl problém s ujetým svahem na trati 097, takže jsme museli oklikou, nicméně jsme uspěšně horu pokořili, shlédli několik památek podřipska, Železniční muzeum ve Zlonicích, rozhlednu Stradonka nad Strádonicemi a ještě jsme zvládli přejet středohoří. To počasí nebylo pravda ideální, i když bylo celkem teplo, tak vítr velice protivně foukal a na otevřeném prostranství podřpska to bylo velize znát...
Tak snad příště bude i lepší účast. Letos to byla předposlední jízda nad 100 km

Počet obrázků v kategorií: 23
Zobrazení kategorie: 1388x
(26) Nach Dresden Bitte - 25.8.2013 - 156 km (33)
Historie - 2013 - (26) Nach Dresden Bitte - 25.8.2013 - 156 km

Tak tato trasa byl skutečně úlet mimo, a to mimo republiku. Vždycky mě zajímalo, kde končí voda, která teče z hor, a tak jsme se vydali na hory, a podél potoka dolů. Projeli jsme Rehefeldem a bez potíží jsme trefili k v.d. Lehnmühle, kde byla hráz bohužel nepřístupná - jedná se o nádrž pitné vody, a němci jsou akurátní - takže všude ploty. I z dálky ale byla hráz impozantní. chuť jsme si spravili až na vodním díle Klingenberg, která pitnou vodou zásobuje právě Drážďany a široké okolí. Hráz je čerstvě po rekonstrukci a musím tedy říct že působí skutečně velice mohutně. Pak nás čekal kopeček do rezervace Tharandner wald. Tam jsem se ovšem zmýlil... odbočil jsem o odbočku dříve a odklonil jsem to hodně stranou. Ono je to i na mapě hezky vidět. Nicméně neztrácíme optimismus ani cestu a frčíme dál na Spechthausen. Tam už jsem se našel i na mapě a úspěšně jsme dosáhli překvapení v Braunsdorfu. Čekal nás tam totiž můj kolega Martin z reklamní agentury ID Factory, který tam má rodinu a bydlí tam - uspořádal pro nás perfektní grilovačku Bratwurstů - za což mu velice děkuji a přidávám slíbenou reklamu: kdybyste potřebovali polepit okna Vašeho auta folií, nebo se Vám nelíbila barva Vašeho vozu - Martin Vám je přelepí, je na to odborník
Pak už jsme jen "sjeli" do Drážďan, projeli předměstím a sesedli až ve Zwingeru. Projeli jsme Altmarkt, Altstadt, Frauenkirche, a frčeli jsme si to domů - resp. prodrali jsme se davy cyklistů na Elberadweg. Cestou jsme ještě zahlédli nový drážďanský most, zámek Pillnitz a pevnosti Königstein a Liliensten. Hranici jsme překročili ale už za slabého deštíku, který trval až do Děčína... Ale horká polévka to spravila a v Panterovi bylo příjemně... tak a teď bude jen problém vstát... hmm

Počet obrázků v kategorií: 33
Zobrazení kategorie: 1044x
(25) Bitva u Chlumce - 200. výročí, s SKC Ústí nad Labem 24.8.2013 - cca 80 km (100)
Historie - 2013 - (25) Bitva u Chlumce - 200. výročí, s SKC Ústí nad Labem 24.8.2013 - cca 80 km

Zdravím všechny cyklisty po dnešní skvělé vyjíždce po stopách bitvy u Chlumce před 200lety.Jelo nás celkem 24 kousků,akce byla sponzorovaná Magistrátem Ústí nad Labem k příležitosti oslav 200let bitvy u Chlumce.V restauraci v Krásném Lesu dostal každý účastník akce výborný gulášek s pěti knedlíky a nápoj k tomu zdarma a jako bonus jsme všichni dostali pamětní trika k oslavám bitvy.Navíc byl ještě vypravený cyklobus do Fojtovic pro méně zdatné cyklisty.Počasí bylo také super,takže jsme strávili krásný sobotní den s přáteli na kole.Ze Všebořic jsme vyrazili přes Chlumec,Přestanov a Krupku kolem Kyšperku na Fojtovickou pláň.Zde se k nám přidali posily z cyklobusu a po poštovní cestě jsme to mastili na německou stranu až k dálnici a pak zpátky pod D8 do Čech ke Krásnému Lesu na skvělý oběd.Dále Nakléřov,Varvažov a zpátky do Teplic.Projeli jsme si historická místa slavné bitvy a získali jsme nové vědomosti z historie našeho kraje.Ujeto 80km a okolo 15.h. jsme zpátky doma.Trošku i Vám připomenu historii.

Po staré poštovní trase,kudy 29.8.1813 po prohrané bitvě u Drážďan ustupovala spojenecká vojska - Rakousko,Rusko a Prusko (z Fojtovické pláně přes Kyšperk do Unčína).Generál Vandamm ,, s frantíky " postupoval do Prahy přes Petrovice a Nakléřov po zánovní poštovní cestě,obsadil Chlumec a narazil na silný odpor generála Tolstoje u Stradova.Další den dorazili z hor místo Napoleona pruské sbory pod velením generála Kleista a uzavřeli Francouze v obklíčen.Ti se proto dali na ústup a u Žandova padl do zajetí i generál Vandamm.Zemřelo zde 9.300 spojenců a 11.000 Francouzů.17. a 18.9.1813 se pokusil o průnik do Čech samotný Napoleon,usadil se v Nakléřově,ale opět narazil a bylo to naposledy,kdy noha slavného císaře spočinula na našem území.Poté následovala bitva u Lipska,kde byl Napoleon poražen.

Zobrazení kategorie: 1393x
(24) Víkendovka na Svahové 16 - 18.8.2013 - cca 190 km (28)
Historie - 2013 - (24) Víkendovka na Svahové 16 - 18.8.2013 - cca 190 km

16.8.2013 jsme vyrazili auty tradičně na Svahovou.Pavel V.,Míša,Liběna,Lada,Jindra,Ludva.Pouze Honza jel na silničce zkratkou přes Fláje a vcelku vyčerpán dorazil také na chatu.K tomu ještě domácí Pavel a Alenka.Večer jsme zapařili a ráno jsme vyjeli na Klínovec, zatím na nejvyšší kótu pro akci CT na našem území. Na vrcholku jsme se ukázali ve 14.hodin a mastili zpět na Svahovou. Ujeto 120km. Míša s Ladou a Honzou prošlápli pěšky trasy na Lesné a odpoledne vyrazili zpět domů (zůstala jen Míša).Na otočku se za námi jukli Vojta s Hankou a Luboš. Večer unavená a odjezdy oslabená skupina se pobavila u ohně a v neděli jsme zvolili cyklo vyjížďky po skupinkách po okolí, dle zájmu jednotlivých členů.Někdo jel k vodě,někdo hltal kilometry v krásném horském prostředí,jiní otevřeli nudistickou pláž v horách.Všichni byli spokojení a na 16 hodinu jsme po likvidaci zbytku jídla a buchet valili zpět domů. Akce se povedla, strávili jsme nádherný víkend v krásném prostředí Krušných hor. Díky domácím za jejich péči a velikou pochvalu posílám našim šéfkuchařkám Ladě a Jindře za skvělou kuchyni a výtečné buchtičky.......Holky,moc děkujeme.

Počet obrázků v kategorií: 28
Zobrazení kategorie: 1040x
(23) Orientační srandazávod 11.8.2013 - cca 50 km (15)
Historie - 2013 - (23) Orientační srandazávod 11.8.2013 - cca 50 km

Orienťák byl letos podle nových pravidel, a vhledem k úspěšné organizaci a spokojenosti závodníků se příští rok bude tento závod opakovat, ale tentokráte bysme jej rádi udělali ve velkém. Celkem se účastnilo 10 lidí, na 17ti kontrolách bylo možné nasbírat 440 bodů. Nejfrenkvetovanější kontolou byla kontrola č.2 u letiště v Teplicích, kde se tastavili téměř všichni. Nikdo se neztratil, jen Martin se někde pozapomněl, a musel jsem jej vyřadit :-(
 A zde jsou výsledky:

1. místo - 3hod, 5 min. 320 bodů - Láďa B.

2. místo - 2 hod, 57 min. 290 bodů - Pavel V.

3. místo - 2 hod. 45 min. 170 bodů - Jindra H. + Ludva B.

Zobrazení kategorie: 964x
(22) Sklářská trasa 4.8.2013 - 95 km (15)
Historie - 2013 - (22) Sklářská trasa 4.8.2013 - 95 km

Den začal brzkým odjezdem v 7:00 hod. Naši matadoři Zbyněk a Pavel V, a Pavel S. vyjeli rovnou z Teplic do Děčína, zatím co my ostatní jsme jeli novou jednotkou ř. 442 RegioPanter téže do Děčína, ale po kolejích. Po srazu na staroměstském mostě jsme vyjeli po cyklostezce Ploučnice do Stružnice na oběd. Ze Stružnice jsme to vzali na cyklostezku Varhany a po bývalé železnici mírným stoupáním až na samý vrchol trasy - tedy na kamenné "Varhany" Bylo úžasné jak pohodlně se po nové cestě jelo. Z kopce to pak také jelo. V Kamenickém Šenově jsme navštívili "Eliášku", křížovou cestu a sjeli jsme do Kamenice. Tam jsme projeli přes historické centrum a rabštejnským údolím projeli až do Jánské. Z Jánské pak hurá dolů do Děčína a trochu netradičně po levé straně labe do Ústí. No vzhledem k dešti posledních pár kilometrů do Ústí jsme se rozdělili a polovina jela domů vlakem, a ta druhá jela kolmo. Celkově to byl hezký výlet, a věřím, že si to zopakujeme.

Zobrazení kategorie: 1032x
(21) Okolo Mostu a Matyldy 28.7.2013 - 70 km (6)
Historie - 2013 - (21) Okolo Mostu a Matyldy 28.7.2013 - 70 km

Do Mostu jsme vyrazili opět po roce,zavítali jsme na jezero, Hněvín a Matyldu a pak hurá na oběd tam, kde vítali cyklisty

Počet obrázků v kategorií: 6
Zobrazení kategorie: 989x
(20) Po stopách koštovského pedálu se SKC Ústí nad Labem 27.7.2013 - 65 km (47)
Historie - 2013 - (20) Po stopách koštovského pedálu se SKC Ústí nad Labem 27.7.2013 - 65 km

Koštovský pedál již čtvrtý rok nepokračuje v načaté historii, ale po jeho stopách se prohání tvůrci původního závodu, pořadatelé i rozhodčí. Také letošní rok jsme zvali na bývalé závodní trasy všechny, kteří chtějí v polovině léta zakusit jízdu pestrou krajinou.

SKC Cyklotour

Počet obrázků v kategorií: 47
Zobrazení kategorie: 990x
(19) Výšlap na Sukoslav 21.7.2013 - 46km (4)
Historie - 2013 - (19) Výšlap na Sukoslav 21.7.2013 - 46km

Svižný bajk do Sukoslavi,přes Ohníč,Kostomlaty a zpět přes Bílku,Bořislav,Úpořiny a Bystřany.

Počet obrázků v kategorií: 4
Zobrazení kategorie: 1164x
(18) Oslava narozenin Vol.2 14.7.2013 - 40 km (53)
Historie - 2013 - (18) Oslava narozenin Vol.2 14.7.2013 - 40 km

nešních narozeninových oslav CT (14.7.2013) se aktivně na kole zúčastnilo 12 jezdců (Zbyněk,Luboš,Jirka B.,Vašek J.,Martin H.,Pavel S.,Pavel V.,Hanka,Lada,Liběna,Jindra a Ludva).Přepravili jsme se od bývalé Shellky (od 8.7.2013 již nemáme na startu čerpací stanici Shell - je zrušená,ale scházet se zde budeme i nadále) na Barboru a projeli jsme si pohodovým tempíčkem trasu loňského ročníku Sayfyho memoriálu.Pak jsme si zajeli do Duchcova a pomalinku se blížili k místu dnešních oslav,do Lahoště k Tomovi.Zde nás doplnili ještě Vojta,Dana,Pavla a Tomáš,takže celkový počet dneska dosáhnul čísla 16,super.Děkuji za krásnou účast,odpovídající důležitosti našeho setkání.

Občerstvení u Toma tradičně nezklamalo,skvělá domací gulášovka a sladký vrchol s kafíčkem ( skvělé listové těsto s pudinkem ),ke slovu se dostala i historická kytara Toma v podání našeho profíka Martina.Odpoledne se dočkali i masožrouti,při likvidaci několika kil vepřových a kuřecích skvěle naložených grilovaných fláků nezůstalo žádné bříško prázdné.Děkujeme domácím za výborné pohoštění,jednalo se opravdu o vrcholné stupně obžérství a minimálně další týden máme o důvod více,abychom všichni jezdili na kole a sundali několik kil dočasně navíc.Všichni víme,že na kole musíme neustále pít,proto jsme i dneska důkladně dodržovali pitný režim,takže po nás zůstala krásná sbírka prázdných plastových obalů.Po našem dokonalém vyplenění všech potravinových zásob v Lahošti jsme se postupně odkutáleli i s našimi miláčky vstříc svým domovům.Najeto celkem 40km,vše snězeno a vypito,mise byla splněna a těšíme se na všechny za rok při pátých narozeninách našeho CT.

Musím upozornit ještě na jeden vrchol dne,náš manekýn Luboš bravůrně předvedl kompletní set našeho nového cyklo oblečení i se všemi doplňky.Předváděcím molem se stala zahrádka a dres sklidil samé pozitivní ohlasy.

Počet obrázků v kategorií: 53
Zobrazení kategorie: 1050x
(17) Labské vyhlídky 13.7.2013 - 130 km (100)
Historie - 2013 - (17) Labské vyhlídky 13.7.2013 - 130 km

Labské vyhlídky...

Zobrazení kategorie: 952x
(16) Narozeniny CT - RETRO jízda 7.6.2013 - 75 km (5)
Historie - 2013 - (16) Narozeniny CT - RETRO jízda 7.6.2013 - 75 km

Gratuluji našemu CT k současným čtvrtým narozeninám. Letošní retro jízda dopadla dle účasti lépe jak vloni, ale v retru se letos objevil pouze Martin,dalších deset současných či bývalých členů CT se po pohodové jízdě v cyklodresech kolem Barbory sešlo u Tomáše v Lahošti na zahradě.To se nám ještě zatoulal Míra,který jel bohužel na 10.h na start (špatně napsáno na našich stránkách). Děkuji všem 11 zúčastněným a slibuji za VV,že příští rok vymyslíme oslavu trošku jinak.

Počet obrázků v kategorií: 5
Zobrazení kategorie: 1069x
(15) Tour made in Germany 30.6.2013 - 75 km (23)
Historie - 2013 - (15) Tour made in Germany 30.6.2013 - 75 km

Tour made in Germany, jak již název tradiční akce napovídá obsahuje mj. návštěvu našich nejbližších sousedů. Letos jsme si vyšlápli prvně komárku krásnou sedmihůrskou cestou. Co bylo nejúžasnější, že 90% stoupání jsme jeli všichni stejným tempem v jednom balíku! Přes Fürstenau a Geising jsme dorazili až do Altenbergu – největšího německého města naší oblasti. Cílem byla návštěva Altenberského „jezera“ (takový velký rybník…) Projeli jsme i malebným údolím horského potoka a ještě hezčím Rehefeldským údolím zpět. Jen jednu změnu oproti plánu jsme udělali a to oběd v Moldavské nádražní restauraci a cestu na Vitišku přes Vápenici. Celkově se výlet vydařil, i když byla na vrcholcích poměrně zima. Letos poprvé s námi vyjel i Pavel Š, a po nemoci i Jindra.

Počet obrázků v kategorií: 23
Zobrazení kategorie: 1093x
(14) Danův ranč 22.6.2013 - 95 km (100)
Historie - 2013 - (14) Danův ranč 22.6.2013 - 95 km

Stejně jako vloni jsme se rozhodli popřát pravděpodobně nejvýkonnějšímu členovi SK Cyklotour k jeho 35. narozeninám. Vyráželi jsme poměrně brzy už v 7:30 a na startu jsme byli jen ti nejotrlejší. Ve třech jsme vyrazili na start Cyklotouru, který byl tentokrát na konečné ve Všebořicích. Hnedka po ránu jsme si střihli Střížovický vrch, a sjeli přesně v 7:58 na start. Nedlouho poté jsme pokračovali po polních cestách až k Chlumci, a v těsném sledu podél železniční trati Děčín – Oldřichov až ke křížové cestě nad Krupkou. Dále rovněž podél trati jsme přejeli do Teplického „rajonu“ a stále kolem kolejí (dokonce i v Novosedlicích) až k nádraží Lesní Brána. Tam už na nás čekala "ospalejší" :-) posila CT a psalo se 10:30 hod. a kompletní peloton se rozjel dále jak jinak – podél trati na Duklu. Cyklotouru to v bahnitém terénu příliš nesvědčilo, ale statečně projeli rozbahněným úsekem do Košťan. Tam kolem oprámu Otakar se trasa obtočila kolem Barbory vstříc Duchcovu. V Duchcově probíhali manévry naší policie (DSSS vs. ROMská in.) a i vhledem ke stížnostem na nedostatek závlahy jsme změnili trasu a projeli přes Lahošť – otevřený vietnamský krámek nám doplnil zásoby a energii před závěrečným stoupáním na Kostomlaty. Do Kostomlat dojeli všichni, ale pár lidí se zapomnělo při hledání správné hospody. Gulášek byl výborný, a po něm už zbývalo vyšlapat na Březinu a Černčice, Bílku a po vrstevnici až na Paškapole. Tráva byla pravda trochu vyšší, což odnesl Pavel opět kolenem, ale zákusky na ranči snad myšlenky na zranění trochu uchlácholili. Po loňském teplém pivu se Ďábel poučil, a dal pivo chladit včas do mrazničky – jen jej zapomněl i včas vyndat. A tak v rámci akce „ohřej si svou lahev“ předával každý své přebytečné teplo právě onomu moku, aby bylo tekoucí.  Jedna lahev nám dokonce i bouchla – takže to bylo i s imitací šampaňského :-).

Ne ale nyní opravdu – Děkujeme všem, co se na akci podíleli, a přejeme ti Ďáble, všechno nejlepší a aby ti to pořád tak šlapalo!

Zobrazení kategorie: 1054x
(13) Krušné kopečky s Láďou 16.6.2013 - 75 km
Historie - 2013 - (13) Krušné kopečky s Láďou 16.6.2013 - 75 km

Dnešní projížďka proběhla za velice slušné účasti,v teplém počasí a ve velice náročném terénu.Na startu jsme zaimprovizovali a místo výjezdu na Milešovku jsme zvolili směr po střední trase Fanyho memoriálu.Posílila nás známá tvář z ústeckého spolku,přijel sám Ďábel.Takže složení skupinky bylo následující : Láďa,Luboš,Jirka B.,Pavel S.,Pavel V.,Martin H.,Vojta a Ďábel Dan.To nás ještě poctila návštěvou Hanka na nové silničce,ale ta se na Fanyho vážně nehodila.Včera již Céďa nastříkal nové šipky na letošní ročník,takže orientace na trase byla slušná.Vyrazili jsme v 8 kouskách přes Novosedlice,Dubí,Mstišov vzhůru do lesa a na krpály směr Mikulov.Tady jsme se napojili na střední trasu a s malými korekcemi jsme projeli skoro celou štreku,včetně sjezdu po Hrobské sjezdovce (teda jeden posera se našel,který vrchní část sjezdu valil po svých a musím se naprášit,ju,byl to Pavel V.).Domů jsme dojeli kolem 17.hodiny,trošku se nám to protáhlo,ale stálo to za to.Smekám před účastníky závodu,moc velká selanka to není.Jasně,dal bych to taky,ale netuším,v jakém stavu bych dojel do cíle a jestli by tam na mě ještě někdo čekal.Najeli jsme 75km a konečně jsme letos zdolali Krušné hory a hlavně použili naše šemíky na trasy,na které jsou tato kola určená.Děkujeme SK Cyklotouru Ústí za zapůjčení elitního jezdce (letos má najeto teprve 5.000km) a příště zveme i další horáky od kolegů.Věřím,že jste si to dnes všichni užili.Jirka B. nám dělal opět spojku mezi čelem a zadkem peletonu,asi jsme ho moc neprohnali,holt špatný oddíl....

Počet obrázků v kategorií: 0
Zobrazení kategorie: 868x
(12) Zkratkou na Jezeří 8.6.2013 - 60 km (16)
Historie - 2013 - (12) Zkratkou na Jezeří 8.6.2013 - 60 km

I když bylo krásné počasí, u shelky jsme se sjeli jen tři chrti. Sice netuším, proč ta nízká účast, jestli to bylo avizovanou bouřkou, nebo povodněmi, ale pojal jsem trasu tak nějak zkušebně.
Nejskloňovanější slovo dne bylo "zkratka" První zkratkou bylo hnedka za "vojtovou lávkou", kde se nedávno otevřela cesta podel vody. To bylo celkem osudové. Já s kotoučovkama jsem na tom byl dobře, Láďa se Zbynkem na tom byly o poznání hůře - resp. jejich stroje. vrátili jsme se na silnici a svinili jsme si to dále. Druhý pokus se zkratkou byl u přejezdu na Hrdlovce. Tam jsme sjeli ze silnice a projeli jsme po rovině až do Dolního Lomu. I když bylo hodně louží, cesta to byla příjemná. Další zkratkou byla cesta z Lomu do Louky. Tam jsem vedl již řádně zablácené kolegy opět blátem, al také to bude zajíamá cesta pro plánování CT.
Tím jsme se dostali do Litvínova, a po cyklostezce až k RA Nové Záluží. Jedná se o takový poměrně rozsáhlý park pro zejména inline bruslení, ale drze jme si to objeli také. Nastal pak čas na čištění kol a další zkratku.
Vzali jsme to kolem kovošrotu po bývalé silnici směrem na Horní Jiřetín. Cesta byla trochu mokrá - ale příjemná. O to větší bylo překvapení téměr na konci... Chyběl tam most!
Ještě vloni tam byla trubka v zemi a přes to cesta. Neskutečné, jak dokáže společnost Dežodemont znepříjemnit cestu. Zbyněk s Láďou ještě stačili pomoci mamince s kočárkem přes rozvodněný potok. Poté jsme přešli přes kládu i my. Zbyněk bohužel neudržel svůj stroj a ten silný proud strhl pod hladinu. Zbyněk tedy utopil mobil i s fotkami...
Pote již byla jen příjemná asfaltová cesta až pod Jezeří a nahoru k zámku. Na té cestě jsem jen tiše MTB kolům záviděl jejich převody :)
Na zámku se konala zrovna svatba, tak jsme tam moc nezdržovali a jeli dále. V tu chvíli se v Láďovi a Zbyňkovi probudil horalský duch a chtěli jet terénem. Jeli jsme.
Dojeli jsme na rozcestí, se svažující se asfaltkou a odbočuící lesní cestičkou...
Kam to asi vede? Pojedeme tam.
Cesta byla příjemná, až - první strom přes cestu - to přejdem, druhý, třetí celá stráň přes cestu - přeci se nebudeme vracet!
A tak jsem šli, vyýbali se potokům vody (občas to nešlo), a úplně vyřízení jsme dojeli na asfaltku vedoucí z Jezeří (!) na silnici Nová Ves - Horní Jiřetín...
Už jsme toho měli skutečně plné zuby, nebyla ani nálada fotit tu spoušť na cestě, a tak jme jeli domů. Kluci přes Osek a já přes Braňany.
Bouřka nás nechytla, ale v Litvínově byla 20 minut před naším příjezdem. Kdoví, kdybychom jeli po cestě, třeba bysme zmokli...

Počet obrázků v kategorií: 16
Zobrazení kategorie: 1181x
(11) Bajk bez kopců po okrese 2.6.2013 - 44 km (4)
Historie - 2013 - (11) Bajk bez kopců po okrese 2.6.2013 - 44 km

Zdravím všechny,déšť před desátou asi zastrašil některé z Vás,takže jsme jeli ve dvou kusech já a Zbyněk,najeto 44km,Kladruby,Hradiště,Ohníč,Hostomice,Duchcov,Osek a Teplice.Vítr nás neodfoukl a moc jsme nepromokli.Podívali jsme se na paseku,co způsobilo o víkendu počasí,popadané stromy,vyteklé řeky a potoky,dobrá haluz.

Počet obrázků v kategorií: 4
Zobrazení kategorie: 945x
(10) Závody Milada 25.5.2013 - 35 km
Historie - 2013 - (10) Závody Milada 25.5.2013 - 35 km

Blahopřeji Ládovi za krásné 4.místo na závodě mtb Milada.Dále Milušce zárubové ml. za krásné též 4.místo v závodě dětí i když po shlédnutí záznamu tam odstartovalo jedno děcko dříve.Hezky dokončil závod i Vojta Černý na 16.místě.Malá rada pro Vojtu.Je dobré stát více v popředí na startu.Pak je vždy se lepší propadávat polem nežli je sjíždět.Ale i přesto supr Vojto.Díky Jindře a Ludvovi za pohlídání kola při mém ošetření na trati a doprovod k cíli.Děkuji též Alence Vosmíkové a Milušce kolem mého pádu v závodě a odvoz z Ustecké nemocnice domu a postarání se o mě.Jezděte opatrně a né vždy za každou cenu sjíždějte čelo závodu.Jo,díky ještě Ládovi za pomoc holkám při nasazování kol na mé auto.Má diagnoza-natažený vnitřní stehenní sval a naraženiny-3 týdny mimo kolo.Jo,jinak jestli je z vás někdo bohatý může mi koupit rám . Rám ukončil svou karieru. Hezký den vám všem sportovcům a fanouškům at už cykloturistiky nebo závodní cyklistiky.

Text: Honza Záruba

Počet obrázků v kategorií: 0
Zobrazení kategorie: 1205x
(09) Dálkovka Bad Schandau 19.5.2013 - 145 km (32)
Historie - 2013 - (09) Dálkovka Bad Schandau 19.5.2013 - 145 km

Jelo nás celkem 12 kousků,super účast na takovou dálkovku.To se ještě večer předem omluvil Ludva ze zdravotních důvodů,Luboš z technických důvodů indispozice kola,Míša nemohla v neděli z rodinných důvodů a ráno v 7.h. mi volá Pavel z Chomutova,že nemůže nastartovat auto a nepřijede.

Z Teplic jsme vyjeli po 8.h. Pavel S.,Pavel V.,Zbyněk,Vojta,Hanka,Markéta,Dan a Liběna.V Ústí čekala Dana s dcerou Míšou,dorazil Jura z LT a překvapivě nás dohnal z Teplic Tomáš B. (divil se,že nejedeme na 10.h.),který zvládnul trasu Teplice Ústí pod 30 minut,smekám.

Cesta probíhala pohodově za překrásného letního počasí a většina peletonu neustále svlékala přebytečné oblečení.První komplikace nastaly ve Valtířově na ústecké cyklostezce,ve stoupání do kopce mě předjel nečekaně Pavel S.a vzápětí mi zablokoval směr mé jízdy,takže jsem dneska poprvé a bohužel ne naposledy ochutnal chuť asfaltu a válel jsem se jako střelený srnec po zemi.Pavel S. si připsal na svou pažbu další zářez a sejmul dalšího svého spolujezdce.Na vrcholku stoupání nahlásila Markéta defekt a Dan ji bleskově vyměnil duši od našeho servisáka Vojtíka.Do Děčína jsem nezaregistroval žádné další nadstandartní události.

V Dolním Žlebu nás opustil Tomáš B.,mastil zpět za rodinkou (do statistiky má asi 100km) a zbytek peletonu si dal polévku v poslední restauraci na našem území.Do Bad Schandau jsme dorazili kolem 13.h.,Dana s Míšou se vydali zpět přes Krušné hory po německé straně (najeto asi 145km) a zbytek vyrazil do centra města s ochutnávkou místní zmrzky.Silničky (Dan,Jura a horal Zbyňda) se odtrhli a pádili samostatně zpět domů.Zbytek jel v pohodovém tempu pomalinku do hrodné roudy po stejné cestě obráceným směrem.Po přejezdu na naše území a povinném občerstvení v Dolním Žlebu jsem se zakecal s naší novou kolegyňkou Markétou a po průjezdu bláznivého silničáře v protisměru jsem se podruhé dneska válel v krvi a na asfaltě.Nepojízdné kolo mi opravil náš zlatý servisák Vojtík a Hanka poskytla první pomoc otřesenému a zakrvácenému vedoucímu projížďky.

Do cíle v Teplicích jsme dojeli kolem 18.30h. bez dalších trampot,všichni vyčerpaní,ale šťastní,že jsme dojeli a přežili.Najeto 145 km (mimo Tomáše B.).Náš super výkon jsme poté společně zapili v Aladinu na terásce a zaslouženou odměnu v podobě chladivého pivního moku jsme si řádně vychutnali. Gratuluji všem účastníkům ke skvělému sportovnímu výkonu a k překonání svých současných možností.

Počet obrázků v kategorií: 32
Zobrazení kategorie: 1191x
(08) Pomalu bez kopců a pro všechny! 12.5.2013 - 48 km (72)
Historie - 2013 - (08) Pomalu bez kopců a pro všechny! 12.5.2013 - 48 km

Dneska ujeto 48 km, jelo se na pohodu v počtu 12 kousků. Na Shellce jsme se potkali se skupinkou našich bývalých členů, ale měli svou trasu a nechtěli jet společně s námi. Počasí vydrželo až do dojezdu,trasu vymyslel opět náš programátor Luboš, nenáročné, zajímavé, pohodové...

Počet obrázků v kategorií: 72
Zobrazení kategorie: 1006x
(07) Jarní kilometry s SK Cyklotour 5.5.2013 - 55 km (100)
Historie - 2013 - (07) Jarní kilometry s SK Cyklotour 5.5.2013 - 55 km

Zobrazení kategorie: 1062x
(06) Výdup na Lovoš 4.5.2013 - 55 km (16)
Historie - 2013 - (06) Výdup na Lovoš 4.5.2013 - 55 km
Tato vyjížďka byla již tak nějak od začátku prokletá... Začala poněkud mokře - tedy celkem hezkým slejvákem ještě na Shellce. Nicméně jsme vyjeli, ale nedojeli jsme daleko. Zůstali jsme schovaní před deštěm v šanovské mušli, kde se od nás odpojila Hanka z celkem pochopitelných důvodů.. Po ukončení deště jsme vyrazili směrem na Habří a dále na Hebrovany a Radejčín. Zde jsme opět zmokli. Dojeli jsme ke kostelíku v Dubicích a i když se počasí celkem vylepšilo, stále to nebylo úplně ideální. Ideálně se počasí vybarvilo až při cestě od kostelíku směrem k nádraží. Tam jsme se umě vyhli staveništi tunelů Radejčín a vyjeli až k odbočce na lesní cestu na Dobkovičky. Jízdu jsme si ještě vylepšili vyjezdem na dálnici D8, která byla (pro ty co nebyli na DOD minulý týden) jistě novinkou na trase. Bohužel se nám při odbočování ztratil Pavel... Nicméně jsme se šťastně setkali a po dálnici jsme pokračovali prakticky až k Oparnu. Zde byl však most již uzavřen a museli jsme si to údolí holt poctivě vyšlapat... škoda - snad za rok :-) U Přemysla jsme se setkali s turisty z Konefky a zároveň s dalším problémem - čas. Kvůli dešti a různým prodlevám jsme ztratili asi hodinu a půl a už jsme nestihli vůbec vyjet nahoru. Ani to počasí na to nebylo a tak jsme to s předsevzetím, že tam ještě letos pojedeme vyrazili domů.

Počet obrázků v kategorií: 16
Zobrazení kategorie: 1258x
(05) CDJ České Středohoří 20.4.2013 - 65 km (100)
Historie - 2013 - (05) CDJ České Středohoří 20.4.2013 - 65 km

Sobotní akce po Středohoří proběhla za skvělé účasti,v Kocourově nás bylo 58 lidiček,z toho 18 z Mělníka a zbytek z Litoměřic,Koštova,Ústí a 3 kusy z Teplic.Najeli jsme 65 km krásnou krajinou,nějak mi zatím chybí šťávička do kopců po zimě.Jel jsem s Danou S. a Lídou F.Počasí sice nebylo tak teplé jako v neděli,ale nezmokli jsme.V Kocourově nás čekalo rizeto s nápojem a dárek od sponzorů pro každého účastníka akce (zajímavá kniha).

Pořadatelé z Ústí zvládli tradičně akci na výbornou,děkujeme za organizaci.

Zobrazení kategorie: 1079x
(04) Dálkovka - Ostré - 14.4.2013 - 110 / 72 km (60)
Historie - 2013 - (04) Dálkovka - Ostré - 14.4.2013 - 110 / 72 km

Děkuji všem dnešním účastníkům první letošní delodenní jízdy CDJ.Účast byla letos rekordní,pomohlo nám super počasí a skvěle naplánovaná akce od Luboše s novinkou - přesun vlakem do vzdálenějších končin.Jelo nás celkem deset statečných - Pavel S.,Pavel V.,Luboš,Martin,Vojta,Honzík K.,Dan,Lada,Míša a Jura LT.

V 8.00h. jsme se sešli na Shellce,po přesunu na Zámecké nádraží odjíždí jádro akce po 8.40 vlakem do Dobkoviček.V Hradišti nás doplňuje Lada s Honzíkem a našich 8 kol obsazuje celé kupé určené pro přepravu těchto báječných dopravních prostředků.Čučíme jak trubky na perfektní elektronicky ovládanou toaletu v našem přesouvacím mazlíku,to nikdo z nás doma nemá.Lada se nám při info čumendě málem zavřela v oné místnosti,naštěstí rychlostí blesku opustila nebezpečně se uzavírající prostor.Jasně,vlakem většina z nás moc necestuje,tak jsme působili jako marťani pro zbytek osazenstva vlaku.Luboš nám zařídil nejlevnější jízdenky a nechápavě zíral na kolegy,jak studují náš nový dopravní prostředek.Po 9.30h. vystupujeme a za chvilku se k nám přidávají Litoměřice (Míša a Jura).Projedeme Lovosice,Terezín (kolem hradeb,dáme si raději dvě kolečka) a v Litoměřicích se odděluje Dan,Lada,Honzík a Vojta a jedou kratší varintu směr domov.Dle předchozího infa od Dana najeli 72 km a zřejmě zdárně dojeli do cíle.

My jdeme na oběd,místo si nepamatuji,začíná od K a Křesín to není,jasně Křešice a v motorestu narveme pupky takže i jedlík Míša bojuje se sebezapřením ne s kuřetem ,ale s kilovou nádivkou na talíři.Po 30 minutách boje Míša vítězí a s panděrem za které by se nemusela stydět ani Ornela Štiková v 8. měsíci těhotenství vyráží na kolo.Nyní přichází nejúděsnější místo naší vyjížďky,po dotazu chcete terén? vyrážíme na zdánlivě bezpečnou stezku kolem železniční tratě.Ouha,stezka končí a jsme v prd...,vlastně ne v bahně na poli.1.padá k zemi Jura,Míša se opičí a už se válí také v krásném bahýnku.Kola se netočí,boty se propadají i s námi a naše obuv připomíná rozměry obří placky.Přesouváme se úprkem a někteří plížením v bahně na blízkou kolej.Nyní se mi stává neuvěřitelná příhoda,na mé obě kola se nabalují šutry velikých rozměrů a můj mazlík připomína spíše vánoční stromeček,ostatní jsou na tom podobně.Ulevíme si poděkováním Lubošovi za super zkratku a jsme rádi,že s námi nejela už Laduš,to by Luboš nepřežil.Teď už nám zbývá očistit zaflákanou silnici po výzvě místního sedláka a valíme na Úštěk a Ostrý.Kocháme se skvělými panoramaty a neustále uhýbáme před střílejícím bahnem,oddělujícím se od našich miláčků.Chtělo by to za námi úklidovou četu.Po 110 km dorážíme cca v 18.30 do Teplic,Litoměřice se vrací kousek za Horním Vysokým také zpět do svých končin (omluvte mé nepřesně zeměpisné informace,chyběl jsem ve škole při hodinách zeměpisu).

Počet obrázků v kategorií: 60
Zobrazení kategorie: 1098x
(03) Jarní Toulky - 7.4.2013 - 45 km (11)
Historie - 2013 - (03) Jarní Toulky - 7.4.2013 - 45 km
Díky všem za účast.Jeli Láďa,Luboš,Pavel V.,Martin H.,Vojta,Míša a Jirka z LT.Na startu nás ještě v civilu pozdravil Jirka K.Ujeto 45 km,počasí obstojné,jen chvilkama fučel studený protivítr.Trasu do hor jsme demokraticky pozměnili na projížďku po okolí. Bystřany, Nové Dvory, Roudníky, Chabařovice, Chlumec a Krupka.

Počet obrázků v kategorií: 11
Zobrazení kategorie: 1084x
(02) Zahájení cyklistické sezony - 23.3.2013 - 44 km (100)
Historie - 2013 - (02) Zahájení cyklistické sezony - 23.3.2013 - 44 km

Tak nás jelo celkem 42 cyklistů,z Mělníka,Prahy a Ústí.Od nás bylo 5 aktivních účastníků (Luboš,Pavel S.,Vojta,Zbyněk a já),v Roudníkách nás posílily pasivní účastí naše sporťačky (Dana,Lada a Hanka).Děkuji všem za účast a reprezentaci CT,gulášek byl skvělý a zbylo i na přídavek pro jedlíky.Ujeli jsme 44km,za mrazivého a  místy i blátivého počasí.Nikdo nezmrznul,jenom Pavel S. netrefil na oběd,jinak všichni dojeli.

Děkuji přátelům z Ústí nad Labem za další organizačně zvládnuté zahájení cyklistické sezony,tentokrát 2013!Těšíme se na spoustu krásných ujetých kilometrů,za příznivého počasí i v nevlídných podmínkách,do kopce,po rovině,z kopce,po silnici i v terénu,se všemi přáteli kol v letošním roce. Děkuji SK Cyklotouru za poskytnutí fotodokumentace. Po první fotografii mi totiž v tom mraze kleknul foťák :-)

Zobrazení kategorie: 1077x
(02 A) Víkendovka na běžkách - 23 - 25.2.2013 (48)
Historie - 2013 - (02 A) Víkendovka na běžkách - 23 - 25.2.2013

dravím všechny účastníky naší letošní první víkendovky Na Svahové,vzhledem k ročnímu období tentokrát na běžkách.Víkend byl báječný a fajnový.Pavel vyškemral na Svatém Petrovi nadílku sněhu,ale trošku to přehnal s množstvím,takže jsme se ztráceli pod nánosem čerstvého sněhu.Vpátek po 14.hodině dorazila první skupina Ludva,Jindra a Peťula,ubytovali se a vyrazili na běžky.Druhá skupina v obsazení Pavel V.,Míša a Jirka vyrazila z Teplic okolo 17.30hodin.Bláhově jsme se domnívali,že za hoďku jsme na Svahové a budeme popíjet groček.Cestou vrchem jsme jednou špatně odbočili a jeli na horu Sv. Kateřiny,okamžitá náprava a otočka zpět nás ujistila,že už trefíme.Po ukazateli,že máme odbočit doleva 4km na Svahovou a 2 km na Lesnou,jsme se s navigátorem Jirkou shodli,že nastala naše chvíle a jedeme správně.Míša sice něco povídala,že máme jet pořád rovně,ale kdo by bral vážně ženskou.Tak jedu po zasypané jednoproudovce mírně do kopce a po kiláku z obavy protijedoucího vozidla zastavím na rozšířeném stanovišti.Jo,to byla geniální kravina,na ledě jsme se už nerozjeli,tlačení nepomohlo a řetezy jsem samozřejmě ponechal v Teplicích v teplíčku.Naštěstí jsme silnici úplně nezablokovali,takže šťastlivci se silnými auty mastili kolem nás včetně traktoru s pluhem ,ale nikdo nepomohl.Voláme SOS do chaty,že jsme kilák od Lesný,jestli nás zachraní.Ludva s Pavlem jelikož netušili kde jsme,pouze kilák od Lesné,tak pročesali silnici od Litvínova,než nás asi po dvou hodinách objevili.My zatím mrzneme s Jirkou v mrazíku,sypeme zmrlý popel z kontejneru pod kola a snažíme se o zázrak,ale po 5 metrech zase stojíme.Zázrak přišel a jeden dobrák nás vzal na lano,po 20metrech to vzdal,už to nejelo ani jemu,ale důležité bylo,že jsme se dokázali otočit dolů před další kolonou 5aut,která blokovala silnici a hlavně jsme se dozvěděli,že jedeme samozřejmě špatně....silnice končí na chatě na Lesné.Na Svahovou můžeme dojet maximálně na běžkách.Tak jedeme vesele z kopečka,dole narazíme na další skupinu 5 teréňáků,kteří se snaží vyhnout přes louku,jasně,že tam zůstali taky viset a museli je tahat.V tom vidíme naše zachránce Ludvu a Pavla,po dvou hodinách po SOS dorazili k nám,super!Takže konec šťastný a v 21.hodin usedáme do chaty.Zapijeme ,pokecáme a ráno v 9 dorazí zbytek grupy,Luboš,Vojta,Lada.Vyrazíme ve dvou skupinkách na Lesnou,tam je zrovna závod na 20km v nelidských podmínkách,ve vánici a v neskutečné zimě.Do 15hodin jsme zpátky na chatě,dáme gáblík,hygienu a čeká nás dlouhá noc.Luboše hodím do Jirkova na vlak a než se vrátím,tak je zbytek osazenstva ve velice slušné náladičce a smích hřmí celou chalupou.Ludva koncertuje s kytarou,Pavel domácí lítá 3 hoďky kolem sporáku a zásobuje nás neskutečnými pochoutkami.Ludva konečně prozradí všem přítomným svou pravou sexuální orientaci a všichni umírají smíchy.Po jedné jdeme do pelechu a ráno v 8 budíček,snídaně a běžky.Jelikož to Svatý Petr opravdu přehnal se sněhovou peřinou,tak po stopách se slehla zem a i na Lesné skejtujeme po zasypané trase.Dáme si řádně do těla a na 14hodinu jsme v devíti kouskách u jednoho stolu a všichni si pochrochtáváme nad báječným gulášem od paní domácí.Milá Alenko,moc děkujeme za skvělou baštu,bylo to výborné a musíme se Ti všichni revanžovat.Ještě jednou moc díky Tobě i Pavlovi za skvělou víkendovku,super podmínky a báječné ubytování po dvojicích na kanapi.Už nyní se těšíme na další letní víkendovku.Po 15.hodině,když jsme vyčistili všechny hrnce a pekáče od polívky,guláše,bábovky,margot řezů atd opuštíme chalupu a vracíme se všichni do svých domovů třemi auty.Do 17 hodiny dorazili všichni včetně Litoměřic i mě do svých příbytků a nikoho cestou naštěstí nepotkala nepříjemná příhoda,v pátek jsme si zřejmě už vybrali.Kdo byl s námi,tak se náramně bavil,kdo nebyl,tak zaváhal.

Počet obrázků v kategorií: 48
Zobrazení kategorie: 1076x
(01) Novoroční vyjížďka - 1.1.2013, 20 Km (14)
Historie - 2013 - (01) Novoroční vyjížďka - 1.1.2013, 20 Km

Tak zase po roce, na den přesně, jsme se sešli a pod heslem "jak na Nový rok, tak po celý rok" jsme vyjeli na Barboru. I když bylo mrazivé počasí, sešlo se nás poměrně hodně, a ještě více cyklistů jsme potkali. Zastavili jsme se i v Lahošti, popřáli jsme si navzájem k novému roku, a hurá domů!